Autizmus – illusztrációk

Az autizmus világnapján íme néhány illusztráció Landon Bryce-tól, az I Love Being My Own Autistic Self szerzőjétől:

landonbryce20 (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

– Nagyon sajnálom, hogy autista vagy.
– Én nem.

 

landonbryce01(1)

– Nem akarsz résztvenni az autizmus elleni küzdelemben?
– Öö… Nem. Nem igazán. Én is autista vagyok.

 

landonbryce04 (1)

– Hogy mondta, doktor úr? Számomra bántó, ha azt mondja, hogy az autistáknak nincs empátiájuk.
– Biztos ön ebben? A kutatásaim azt mutatják, hogy önnek nincsenek is érzései, tehát nem bántódhat meg.

 

landonbryce08(1)

– Zavar engem, ha repkedsz.
– Zavar engem, ha nem.

 

landonbryce28 (1)

– Nem beszél. Kíváncsi vagyok, van-e egyáltalán valami a fejében.

 

landonbryce07 (1)

– Autista vagyok, és szerintem rossz az, ha…
– Kérlek a PC kifejezést használd!
– Rendben. Te egy gorombasággal élő ember vagy, ha elő akarod írni nekem, hogy mit mondhatok saját magamra.

 

landonbryce22(1)

– Az autizmussal élőknek szabad ilyen boldognak lenni?
– Nem.

 

landonbryce19 (1)

– Hogyan érthetne meg egy autista egy olyan komplex témát, mint az autizmus?

 

landonbryce10 (1)

– Miért teszed ki magad annak, hogy autistaként hivatkozol magadra?
– Miért lenne rossz az, ha annak hívom magam, ami vagyok?

 

landonbryce15 (1)

– Autista lehetsz, de nem csinálod jól.

 

landonbryce13 (1)

– Ha azt akarod, hogy veled is beszéljünk az autizmusról, akkor ne viselkedj úgy, mint egy autista.

 

landonbryce17 (1)

– Csend!
– Azon dolgozunk, hogy hogyan akadályozzuk meg, hogy olyan emberek szülessenek, mint amilyen te vagy.

 

landonbryce21

– Az autizmusnak köszönhetően vagyok olyan okos, hogy néha másoknak nehéz lépést tartaniuk velem.

 

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

